Co Tě u nás čeká?
- Provádění oprav telco a gaming produktů
- Komunikace se zákazníky – vysvětlování stavu zařízení, termínů oprav, případných nákladů.
- Správa zásob náhradních dílů na prodejně
- Neustálé vzdělávání – nové technologie, výrobci, pracovní postupy, interní školení.
Co od Tebe požadujeme?
- Angličtina min. úrovni B2 – budeš s ní pracovat denně.
- Zájem o technologie (telco / gaming) – chuť učit se, poznávat nové typy zařízení.
- Manuální zručnost – schopnost práce s drobnými díly, preciznost.
- Samostatnost, proaktivní přístup – hledání řešení, ochota převzít iniciativu.
- Komunikační schopnosti – jak se zákazníky, tak v rámci týmu.
- Praxe v servisu je výhodou, ale pokud je ochota učit se, je možné nastoupit i bez dlouholeté zkušenosti.
Co Ti můžeme nabídnout?
Zaměstnanecký HW při nástupu – iPhone, MacBook či podobný hardware potřebný pro práci.
Firemní slevy na produkty - Smarty a iWant, možnost výhodných nákupů u partnerů.
Multisport kartu.
Profesionální zaškolení – nejen při nástupu, ale také průběžné školení a rozvoj.
Náborový příspěvek (doporučení nového kolegy) ve výši 15 000 Kč.
Přístup k nejnovějším technologiím, moderní pracovní prostředí.
Kde budeš pracovat?
📍Náměstí Republiky 1078/1, Praha – Nové Město
Máš chuť to zkusit?
Tak do toho, pošli nám svoje aktuální CV spolu s motivačním dopisem (originalita a fantazie vítána!) a my se ti co nejdříve ozveme. Těšíme se!